Tietoa verkkokaupasta

Tervetuloa Antikvariaatti Coppolan verkkokauppaan!

Pyrimme tarjoamaan Sinulle mahdollisimman laajan valikoiman kirjoja, lehtiä, sarjakuvia ja äänitteitä. Tavoitteenamme on laadukas palvelu, kilpailukykyiset hinnat ja nopeat toimitukset. Verkkokauppa on avattu joulukuussa 2015 ja alkuvaiheessa valikoima on vielä suhteellisen kapea. Luonnollisesti lisäämme sinne tuotteita viikoittain, joten kannattaa käydä aika ajoin vilkaisemassa mitä uutta on tarjolla. Toistaiseksi paras valikoima on sarjakuvapuolella, joka sekin tulee kasvamaan vielä entisestään.

Tuotteiden kuvaukset

Listoillamme olevat tuotteet kuvaamme realistisesti ja pyrimme aina tuomaan esiin mahdolliset viat. Pääsääntöisesti verkkokauppaan laitetut tuotteet ovat hyväkuntoisia. Tosin jotkut keräilyharvinaisuudet kelpuutamme myyntiin, vaikka ne olisivat hieman heikommassa kunnossa. Jokaisesta tuotteesta on vähintään yksi valokuva. Valokuvaan liitetty suurennustoiminto mahdollistaa myös omatoimisen tarkastelun. Myytävät tuotteet ovat myös tarkasteltavissa liikkeessämme (Torikatu 3, Valkeakoski) ennen ostopäätöksen tekemistä. Tosin tuote saattaa olla myös varastossa, joten jos olet tulossa tarkastelemaan tuotetta niin kannattaa ottaa yhteyttä etukäteen.